Dom närmaste och bästa

Den som fucking slår elr nått på mina vänner kan jag bara säga...
HÅLL FUUCKING KÄFTEN, RÖR DU HENNE/HAN ELR NÅTT MERA SÅ KMR JAG ATT FUCKING KNULLA DEJ BAKIFRÅN!
Håller mina ord och de e sant jag blir så arg, ingen kan lugna ner mej när jag blire oavsett vad så ska jag ''döda'' den som göre.

Jaj P
Nadia B
Sara P
Viktoria HB
Jennifer I
Fatma A
Sara A
Camille P
Reshin K
Linda Y
Alina B
Carin E
Isabella L
Elizabeth L
Frida A
Fanny F
Sofia EL
Ayham S
Selim NH
Evelina O
Erika E
Lee E
Tommy K
Felipe G

Dom hära personerna betyder skit mkt för mej, kmr inte på flera just nu men dom e dom som jag har nu på tungan som alltid har funnits där som jag skulle ha stått framför om nån försökte sticka in kniven så skulle jag stå framför dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0