Förlåt

Har haft det väldigt jobbigt här hemma man min familj i skolan stöttar mej hårt!
Asso allt har vart helt knaz nu förtiden, kärleken e hemsk vänskapen e sådär familjen här hemma suger de e bara brorsan och syrran som e bra.
Men ah srry för min utbrott här... Hoppas att ni mår bra iaf!
Men jag tänker kämpa mej igenom det här för att om jag ger upp kan de hända vad som helst. Hra packat min saker typ minst 3 gånger förut men jag visste inte vart jag skulle ta vägen, har vart nära på att hoppa och dö men jag tänkte på alla jag älskade och gick ner igen...

                                         
Mammas & pappas underbara prinsessa                Mammas & pappas hemska missfoster

Kommentarer
Postat av: Soffiaah

Hoppar du hoppar jag<3

2010-12-17 @ 21:12:49
URL: http://lillasoffiaah.blogg.se/
Postat av: eva ♥

naw så söta bilder, du vet.. att jag alltid finns och kommer alltid finnas för dej gmn <3

2010-12-18 @ 08:55:13
URL: http://evaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0