Har vart i farsta centrum idag!

Jag va där me Sari Jennie och Fatish :)
Vi shoppade lite sådär smått för att de va ju mellandags rea men jag shoppade mer igår så jag slösade lite pengar så jag hade oxå köpt de jag ville ha.
Sen så käkade vi på burger king usch fyfan va äckligt! Mycket godare mat på donken(y)
Sen efter de så taggade vi te gubbis (gubbängen) och där så solade jag och fatish solarium! Hon solade i en kvart och jag i 5min haha men nästa gång sak jag ta 10min;)
Men de e ba för att jag behöver bli brun på mitt fejjs och sen på lite ställen på kroppen.
Haha.


Fatish, jag, jennie och sari som tar fotot.
Ser helt cepe ut på bilden men aja! bjudÄr
PUSSEN!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0