Hos pappa

nue ja hade ju nt tänkt åka hit men ja gjorde de ändå aao men ja åker t mamma imorn:) jaja idag iskolan så har vi bara typ haft städning sen så åkte klassen o bowlade haha:) så vi slutade en timme tidigare o då åkte ja frida o ronjja t centrum o kollade runt lite:).
ja ja köpte en typ jultröja elr en jul o jultröja de kanske cde nt e men ja har ingeeeeet annat att ha på mig så ja tror ja ska på mig den haha ;) kmr bild:).

men iaf sen drig vi 3 hem t ronja o va där en stund sen kom pappa o hämtade mig så drog ja hem o åt o sånt :).
ja o ja blev skit trött ja har lite ont i huvudet o sådära så ja ska nog bäda ner mig isängen o kolla på nån film?;). ganska så skönt va?!:).

Outfit idag:
s

jultröjan ser nt så fin ut där men den e finare på :)


o lite bilder från veckan:




men nu iaf så ska ja måla naglarna o lite så:)

Bye♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0