Min julafton!


Klapparna under julgranen de e mer än va de ser ut! Haha de fanns bakom julgranen oxå;)
Jag blev nöjd me alla presenter faktist.

Haha under typ kalle anka, mamma tog foto :s
de ser helt cepe ut men aja.
Nu ska jag visa er va jag fick i julklapp :)
Kläder:

Vissa saker är från London.
Saker:

Jag blev väldigt nöjd med presenterna.Men jag blev inte så nöjd med bollarna, för jag vet inte vad jag ska göra med dom...
Hoppas att ni har haft en bra jul och fått det ni önskat. Jag har inte så mycket att säga,men jag och Sofia ska gå och sätta på oss ansiktsmask, så det kommer flera bilder senare. Hare så gött så hörs vi senare...
Btw vad har ni fått i julklapp?

Kommentarer
Postat av: E V A

en ny plattång,ansiktsmask,smink,godis,puma tröja,reebok tröja m.m. är den dära boken bra ?om du har börjat läsa den ? :p

2010-12-26 @ 14:06:22
URL: http://evaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0