PALLAR SERIÖST INTE!

Herregud så fort man kmr hem så ska pappa och mamma tjata om att jag inte har strumpor sen så säger mamma att jag låna hennes strumpor och fick damp men SO WHAT?! VI E FUCKING EN FAMILJ!
Har bråkat me dom skit mkt, mår skiit dåligt av de!
Visst jag kanske går runt i skolan och garvar elr busar elr nått visst men de e för att vissa i min klass och andra e som en familj för mej dom har alltid förstått mej alltid hjälpt mej alltid funnits där fattar ni?
Sen så vill jag naturligtvist inte visa att jag e ledsen...
''Bakom leendet finns de ett ledsent leende''
VILL INTE HA FUCKING ZEBRA ARMAR!
HAR BRÅKAT ME MAMMA OCH PAPPA HELA TIDEN VA E DERAS PROBLEM EGENTLIGEN?-.-'






Ursäkta för min utrbott men seriöst...
Pallar inte mera me det hära!

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: nej, jag är 98a ;D <333 Trodde det eftersom du skrev att du skulle pierca dig o att man skulle va 13 för o göra det på hötorget <33 :)

2010-12-08 @ 18:00:58
URL: http://ifuseekjuiiah.blogg.se/
Postat av: Soffiaah

Finns!<3

2010-12-08 @ 20:52:09
URL: http://lillasoffiaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0