Sjukt trött

Heej de har varit en lååång da idag. AAo vi körde hem leg typ vid 2? sen åkte vi t pappas syster vi skulle typ fira lit jul me dom elr aa äta o sånt me dom haha :) sen fick jag issa o robin 500 hundra var av dom :D.
aa ja har typ vait jätte trött länge jag somnade lite på väg t pappas syster o sen när vi skulle åka hem.

Men ja ska berätta lite om igår: Ja ni alla vet att vi var på bio den va bra men den va lite tråkigt ibland men ni borde ändå se den!.
jaja efter den så skulle vi åka hem men ist så kte vi o träffade nikita o frida vid töre. sen åkte vi t centrum ja o gjorde nt så mkt sen åka jag o leg hem vi kom typ hem halv 12, 12 o då gick vi o la oss o tittade på film :).



men  jag bloggar mer imorn.

Hare♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0