Sorry, har väldigt dåligt me tid!

Igår så va de lucia träning så kudne inte blogga då för att träningen slutade typ halv fem sen taggade vi te kapellmåndan för sexor och sjuor.

Och idag så taggade Jag och Jennie te globen för att hon skulle köpa UGGS, men vi hittade inga snygga så gå inte dit om ni vill köpa UGGS!


Sen imorrn så äre luciaträning igen fast de börjar typ 10 i 3 fast profilen slutar halv fyra så jag ska gå därifrån 3 för att jag vill va kvar på profilen:)

Sen på Torsdag så ska jag tagga te hötorget för att ta en piercing och köpa nya;)

Mamma och pappa åker te london den dagen oxå såatt... :(

På Fredan så äre oxå Lucia träning!

Så ursäkta men har rätt fullt upp:/
Förresten så ska jag slagga hos jempa över helgen så att då kmr vi att blogga tsm, och hänga me varandra men hörni? NI FÅR LOVA ATT CHECKA BLOGGEN ÄNDÅ!
Puss♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv; haha, okej! Tack för att du försvarade mig från fjortisarna! :) <33 Btw, haru tagit piercing? Fan vad snyggt, vill också ta piercing där! <33

2010-12-07 @ 20:07:20
URL: http://ifuseekjuiiah.blogg.se/
Postat av: Soffiaah

Såklart man kommer CHECKA bloggen då! :)<3

2010-12-08 @ 20:56:42
URL: http://lillasoffiaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0