Tänk er...

IMORRN ÄRE JUL!

Jag längtar så mkt, tänk er alla julklappar man får öppna efter kalle anka sen allt julmat:)
Jag ska oxå visa er min önskelista te tomten hihi.

Legs önskelista 
Piercing ålderårsgräns ca 13 år me föräldernas tillstånd och att dom följer me! Så äre iaf för min monrou.
Wii 
Guldkortet te grönan 2011 (om man köper det innan den 26 dec. så får man det för 1299kr för att dom kmr att höja te 1399kr)
Filmer + serier t.ex. vampire diaries osv.
En bättre kamera! minst 10 MP.
Kläder
Parfym
En riktig levande hund
Pengar / presentkort
Badrock
vit elr rosa :)
Tack jultomten om jag får allt detta plus lite privata saker som jag har skrivit ner te dej på pappret du vet vad jag menar. Jag älskar dej jultomten!

Jag önskar er god jul och att ni hare bäst imorrn på julaftonen!
btw jag kmr inte att blogga imorrn trorja? För att de e jul och då ska man spendera julen me sin familj :)
så vi fårse lite... Men jag hoppas att jag kan de.
Puss♥


Kommentarer
Postat av: ellen söt böna

hej älsk<3

tror du fortfarande på tommten sötaste vännen<3?

saknar dig

messa gärna

2010-12-27 @ 20:19:05
URL: http://elleei.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0