angående igår..

Hellu:)
Igår så kunde jag inte blogga så värst bra men jag va först i skolan sen så va jag ute me nåra..
Sen så taggade jag Fatma & Sara hem te Sara eftersom att hon skulle lämna saker åhså:)
Haha vi hade skit kul vi käkade sen så ritade vi i hennes rum!
Sen så gahaha haha nämen sen så gick jag in i hennes mammas rum åh då sa jag att dt likna lite från filmen ''paranold activity'' elr vaffan den hetr skiitläskig film iaf...!
Sen dom bah '' aah viisst!''
sen så skrek jag mycke åh sara skulle tända lampan men när hon skulle stängde jag in henne i rummet så hon skrek åh ville ut haha!
Sen så kittlade jag sönder dom båda;)
Sen så taggade vi ut en stund...
 - ser helt sjuk ut på bilden! MEN BJUDER:D
 - haha rampen;)
Puss/ L♥


Kommentarer
Postat av: LilllaSoffiaah

Usscchhh! Läskigaste filmen ever! :'o<33

2010-11-20 @ 21:27:52
URL: http://http:/lillasoffiaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0