bild bomb:)

kmr ni ihåg att de nt gick o ladda upp nån bild förut?
aao dom kmr här iaf:)
de är ganska så mkt olika bilder men ja börjar me dom älsta elr älsta de va nt så länge sen ja tog nån av dom haha aao ja hoppas ni fattar va ja menar hah :)

ja aao för nån da sen då:)


här om dan när ja städa mitt smink/imin låda
ja han o plocka ut på andra sidan men de3 såg värre ut haha:)
hel tom
allt ja slängde
o när de va klart:)
försår ni hur stökigt o mkt smin ja hade ja andvände nt äns helften av de haha :)


på lovet i torsdags när min kusse var hemma hos oss o då passade vi min lillebror:)
haha vi var tvungna att bada han haha:))


sen så fick ja en väska från pappa o helen dom hade varit i rom/italien:)) fiin va?


en guess väska man kanske ntser att de står de för de står så himla litet hah :)

de va allt av mig PUUUUUSS:))♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0