blöött

Heej alla söta bloggläsare:)
Vill inte att dt ska snöa! Vill ha sommar nununu!
Bah för att jag går runt i mina uggs så blir mina fötter blöta, haha använder 2strumpor varje dag...
Akejj ibland kan dt hända att jag har 3/4 strumpor haha;)

Men aja...
Idah så har jag vart i skolan skulle börja klockan 8 för extra matte för att min cepelärare tkr att jag e dålig på matte ehehe-.-
Men tyvärr försov jag mej te klockan 8 haha så pappa sa att jag fick skippa lektionen åh gå på nästa;) LYX JAG VET!
Nåra av killarna i nian gav mej tre nya pennor idah för att en kille i min klass som e störd tog den när jag tappa den *suck*
sen så kom killarna i nian åh bah ''eeey, mucka inte me henne! Hon e Jaj's lillesyrra'' sen jävla Adi haha ah han går oxå i nian men aja han frågade va han tog sen jag bah '' han tog men stiftpenna!:('' sen han garva åt mej men sen så sa han att jag kunde få hans stiftpenna sen fick jag ''farbrorzaci's'' stiftpenna sen vantemannen's skruttpennax) men dom killarna e schyssta iaf!
Puss, LEG♥


Kommentarer
Postat av: felicia

2010-11-12 @ 22:35:35
URL: http://blondiingurka.blogg.se/
Postat av: felicia

sv: Ja allting är exelente med mig!!:D

2010-11-12 @ 22:36:07
URL: http://blondiingurka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0