Skrev det hära för eran skull, bara om ni orkar läsa!

KÄRLEK & SMÄRTA
Jag vet inte va de e för fel på mej men varje gång du går förbi klappar mitt hjärta till...
Jag vet inte va de e men e jag kär elr inte?
Frågan har jag ställt om och om igen men får inget svar tbx!
Mitt hjärta, säg mej...
Hare hänt nått på mej? Jag som brukar springa runt åh va kär men nu helt plötslig e jag osäker på kärleken!
Alla killar höll på me mej men då va han den enda för mej åh jag den enda för honom men han sårade mej riktigt djupt efter dt har jag inte haft känslor gått runt me ett sårat hjärta...
Säg mej äre verkligen ett hjärta då?

SMÄRTA & VÄNSKAP
Du/Ni har sänkt mej flera tusen gånger! Vaddå ska jag falla åh va rädd elr?
Nej förfan, för att den platsen jag står på står jag kvar på!
Oavsett om nån som du trycker ner mej oavsett hur ont de gör så tänker jag resa mej upp åh kämpa för allt åh stå på samma plats!
Jag kanske inte e så stark men mina vänner e där för mej åh de e dom som gör mej stark!
Har blivit kallad för HORA, MAMMAS KNULLARE, FITTA, FJORTIS, ÄCKEL  osv.
Vaffan bryr jag mej för? Dom som kallade mej för sånna saker har seriöst inget liv som inte har nått annat för sig..
Vrf skulle jag änns bry mej? Jag har mina närmaste vänner dom bästa alltså!
Smärta e de men att förlora dom som jag har i famnen nu skulle jag dö. skiter i hur mkt smärta jag får bära, jag skiter i hur mkt blåmärken jag får! Så länge jag har mina vänner§

Ni får pussen av mej/L♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0