FÖRRIGÅR, IGÅR, IDAG.. skrevs 22/11!!

Förrigår:
Ni vet ju att jag skulle gå och se på Harrypotter förrigår men tyvärr bråkade me mina föräldrar...
Men fick min månadspeng 300:- så jag och viky åkte te medis åh vi shoppade lite grann;)
 - blev kär i den rosa!
Men bråket löste sig typ så jag ska shoppa mera imorrn, dt e liksom precis dt jag behöver kan man säga. Men jag åh viky hade skit kul igår vi gick runt lite i medis sen så gick vi in på donken:D
Dt va nåra killar som gick utanför där och rökte och typ kolla på oss-.-
MIN OUTFIT FÖRRIGÅR:


Fredperry kofta - MQ
Grå linne - JC
Ljusblåa jeans - ?

Igår:
Gjorde inte så mkt igår...
Va bara hemma och cillade lite skit skönt! Men Bråkade me min låtsas pappa, kmr inte att ta upp dt.
Men dt va mkt dramtik iaf.. suck... whatever-.-'
Världens sugigaste dag igår!
MIN OUTFIT IGÅR:

Vit linne - Gina
Mörk jeansleggins - hitta nånstans på symässan!

Idag:
Har vart i skolan idag hände väl inte så mkt?
Efter skolan så taggade jag och Sara P bästavän hem te henne, vi hade skit kul!
Va typ där ända te kvart över fem? Men aja sen så tagagde vi hem te en kille som fyller år idag typ:)
För att Vi ville träffa en kille typ.. haha...

HAR INGA BILDER!
Aja whatever ni får nöja er e inte på humör idag:(
Puss/L♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0