Inception in my(L)

Hellu:)
Filmen ägde, fast den va liksom lite komplicerat haha så dt va ganska förvirrat...
Men den va ändå skitbra jag blev skit rädd när glaset spräcktes för dt va helt lugnt sen så kom dt skit högt ljud åh man trodde att glaset skulle komma på en liksom.
Btw dt fanns skit många snugga killar i bion!
OMG! OMG! OMG! När jag åh fia va i H&M så såg jag en kille som likna JUSTINBIEBER! Tänk om dt va han...:o
Hahaha sen när vi skulle köpa glass vare en kille som glodde på mej typ i 10sek åh sen han bah tjaa!
Haha jag gav han ett ''ääh'' blick typ helatiden;)

Innan bion:
- kärlek te min fredperry♥

På bion:

ser helt cepe ut på bilden men dt va fett kul lek jag kom på där;)
Vi skulle knacka på fönstret när vi såg snygag killar haha!
Puss, LK♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0