Klädd problem!

Hmm ja vet nt riktigt va ja ska ha på mig ja går igenom min garderåb ja har ganska mkt kläder men nt så fina för alla kläder ja använder e hemma hos mamma som ja har glömt där suuck...
men ja har lite förslag så här kmr bilder:


hahha aa de e samma kläder på alla bilder, ja vet att j ska ha nått sånt på mig, elr asså ja vet att ja ska ha dom dära jeanslägingsarna man kanske nt ser att de e de men dom e mörkblåa!
men ja vet nt va va ja skaa ha för kofta t, om ja ska ha svart elr vit linne t elr nån pösig tröja hmm ja har nt så mkt att välja mellan?!
elr så kanske de blir de ja visade på bilderna, men ni får väl se min outfit imorn, för ja kmr ju blogga mer imorn, de här blir mit sista inlägg idag,

Så ja säger Godnatt t er alla nu ist!
Puss♥

Kommentarer
Postat av: ronja

Hahaha man kan ju faktist använda andra kläder än dom man brukar ;)

2010-11-25 @ 22:00:02
Postat av: ronja

Hahaha man kan ju faktist använda andra kläder än dom man brukar ;)

2010-11-25 @ 22:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0