Linser

Linser just de ja, ja o issa har ju beställt linser. ja o idag har mamma hämtat dom, ja beställde typ blåa de står moonlight, issa ett par coola bruna, men issa e hemma hos pappa o e sjuk. men när ja fick in mina blåa tillslut så syndes dom nt suuck... man hade sutit jätte länga o försökt få in dom men de gick inge bra sen när ja försökte sj så gicck de efter andra gången haha!:) så aao dom syndes ju nt på mig så ja ringde min syrra o frågade om ja fick hennes bruna så kunde ja köpa ett par nya t henne o den fick jag ju, så just nu sitter ja med ett par bruna linser i hahah ser feeeeett ovanligt ut får se om ja har dom i skolan imorn hahahahahah! ja har ju blont håt oxå så de ser ännu anorlunda ut1 tyvärr kan ni nt få se än bild för de e fort, fel på min data de fungerar nt o ladda upp bilder :'(

men ni får se nån annan gång ja lovar !:)<3

Puuuss/J♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0