Frågestund del 1



Eva :
Vad heter ditt senaste ex ?
L - Haha dt va nog Aksel..:)
J - Vet inte

Är du tillsammans med någon nu ?, isf va heter han ?
L - nepp!
J - Nej inte nu.

Längd ,vikt , skostorlek , bhstorlek ?
J - 164, storlek 38, A 75 - 80
L - typ 158? vikten e typ 41, storlek 35/36/37, 70a typ nått sånt

favorit mat ?
J-Hmm Tacos?:)
L- kanske tacos hehe

favorit kändis/artist ?
L - Hahahahha Justin bieber såklart;) , haha men dt finns flera pallar inte rabbla upp alla..:)
J - haha ja har ingen favorit kändis/artist direkt.

Hedil:
hur många har du varit ihop med och om det är mer en 1 så varför gjorde du slut med dom andra?
L - mer än 10 iaf fast dom flesta va ju oseriösa... Asso dt va mest oseriösa förhållanden om du fattar? Asso dom förhållanden som va i ettan åhså så hade jag typ dåligt samvete haha typ på kvällen så typ så gjorde jag slut me ''dom'' nästa dag:o


Gracia:
hur tfäffades ni?? asså hur känner ni varann??
L - Men typ när jag va 3/4 så gifte sig mamma me min låtsas pappa som e hennes morbror så ja.. Då träffades vi!:)
J - aa typ nått sånt

Veronika:
leeg-e du kär i någon? vem i så fall??
favo låt och kändis?
Svar - Japp skit kär, vrf berätta liksom?;) Har många favoritlåtar åh många kändisar!

Sara:
Vad är kärlek?
L - Jag tror att ingen vet dt! Alla ger ju fel svar åhså... Tänker på dt varje kväll men va e dt liksom?
Dt enda jag vet va kärlek e, e att dt iaf inte e pussar åh strul åh sex haha.


Alexia:
1.vad är din favorit film?
L - haha vet faktist inte!


2.vad är din favorit rätt?
L - Tacos typ?:)


3.Har du pojkvän?
L - nej? dt står på dom andra frågorna ju;)


4.vad är din favorit kändis?
L - står däruppe!


5.Vem är din bästis eller bästisar?
L - har skit många faktist över 15st men typ dom närmaste e nog Sara p, Nadia, Viky:)


6.vem gjorde din design?
Båda - Jag asso Leg tog dt från en hemsida;)

7.Bra blogg <3
Båda - Tack sötnos, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0