Sista gången jag tänker att deppa!

Sista gången jag kmr skriva om mina känslor för dej!
(dt e värt att läsa!!)

Första gången jag såg dej, yff fan vad jag dog!
Jag la te dej på fejjan/fb åh va bara tvungen att fråga nr åh dt gjorde jag såklart...
Vi började liksom skriva tusen hjärtan frånbörjan, hur gulligt som helst liksom?
Du sa att du skulle krama om mej åhså, asso fan va jag blev kär i dej grabben!
Du är den första killen jag verkligen e kär i dom andra va barnkärlen om ni fattar va jag menar?
Vi pratade i telefon rätt ofta i sommras dt va så mysigt!
Asso du va ju liksom lite dryg me dina vänner från början men då brydde jag intemej för dt enda jag brydde mej om va om du gillade mej elr inte!
Men jag brydde mej efter så vi började att tjaffsas:/
Men liksom vi tjejer måste sätta gränser på killar så att dom lär sig ju!
Asso du sa te min tjejkompis att du älskade mej åh allt vettu va?
Jag började seriöst att gråta för att dt va typ första gången du sa ''jag älskar dej'' i tele...
Men dt e helt sjukt att du valde mej!
För liksom dt finns flera tjejer som e mkt snyggare åh sötare åh inte sätter gränser som du inte behöver tjaffsa me som jagar dej!
Jag gråter seriöst typ varje kväll för dej elr gjorde dt, för att jag lyssna på deppiga låtar som påminde mej om dej...
Dt enda jag vill e att du kan messa mej elr ringa mej utan att jag bröjar elr behöver be om dt!
Akejj visst du har bara gjort dt en enda gång so what liksom?
Du kan iaf va lite som min drömprins åh messa mej varje dag elr ringa åh fråha hur jag mår!
Vi e tjejer, va ska vi göra åt dt liksom?
Ni e killar, drf har ni tjejer som kan lära er nått!
Ibland pallar jag inte me dt hära drf gråter jag...

Men nu e allt skillnad!
För att vrf ska jag slösa mina tårar på en enda kille näre finns flera killar som har samma utseende åh e mkt bättre liksom?
Tåårar e värda mkt tjejer tänk på dt!
Om dt e samma för er så gör som jag!

Sätt på massa fetslåtar åh dansa som aldrig förr ha kul me dina vänner deppa inte!
Dt finns bättre killar där ute tro mej!
Puss / LK♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

men gm :( <3 den handlar väl om erik?? :( <33

2010-11-01 @ 09:48:45
Postat av: emma

fin blogg :D



var med och tävla om veckans blogg? :D <3

2010-11-01 @ 12:31:45
URL: http://emmagrahns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0