Igår va de filmkväll!

Haha skit läskig och äcklig film vi hyrde, halloween 2
Rekomenderas inte för den va skaabb...
Haha men vi såg inte hela me gänget för allt blev knaz, asso kolla.
Först vi kollade lite sådär sen den blev skiit läskig så vi ville inte kolla ensamma asso de va FF seriöst ingen va hemma så vi hade hela huset för oss själva skit läskigt! Sen så ringde vi killarna så vi pausa och vänta 5 min så samuel kom sen vi fick vänta i minst 3 min på min kille och rene skit sega sen vi kolla sen rene fick typ nått astma problem så dom skulel lämna honom sen dom ba ''vi e hemma hos rene'' och lalala ah kvällen blev knaaz för alla vi lackade damp på dom...
Så vi hann inte titta klart men jag och jennifer hann för hon slagga hos mej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0