Nu börjar jag

Dag 01 - Vem e jag?
Dag 02 - Vad jag ogillar och gillar med mej  
Dag 03 - Fyra bilder som gör mej glad
Dag 04 - En person som betyder mycket för mej
Dag 05 - Vilka bloggar jag brukar läsa
Dag 06 - Tio sanningar om mej
Dag 07 - Djur 
Dag 08 - Vad jag tycker om min skola?
Dag 09 - Fem bilder från ett minne 2010
Dag 10 - Två saker jag inte skulle klara mej utan
Dag 11 - Lilla jag
 
Dag 12 - En sak jag önskar jag fick uppleva igen
 
Dag 13 - Hur jag sminkar mej, video osv.
Dag 14 - Vad jag gör på dagarna
 
Dag 15 - En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna
 
Dag 16 - Musikfavoriter
 
Dag 17 - Vad jag önskar mej i presenter
Dag 18 - Är jag kär?
Dag 19 - Någonting jag saknar väldigt mycket
Dag 20 - Framtiden

P.S kmr att börja me allt den 1 feb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0