Tjena allaihopa:)

Heej jaa e skit trött ida efterskolan drog ja hem t mamma för att packa mina kläder som ska hem t pappa sen efter tag så kom pappa o hämtade mej drog hem lekte lite me kack gissa om han blev glad när han säg mej haha? skiiiit happy haha:).
Men iaf sen käkade vi typ? sen gick ja ner på rummet höll på me min mobil o då blev ja jätte trött ja ja somnade nel ite stund ja o sen vaknade ja efter en timme kanske o då startade ja datan o här har ja sutit nu ? har nt gjort så mkt mer har nt nåt kul o berätta elr nåt tyvärr :/.

Ja ska väl ta o bädda upp min säng snart o sooooooooova älskar o soooova dt e så sköönt hehe:).
haha man vill bara aldrig gå upp på moronen meeen måste haha -.-:).

jaja ska ta o sluta nu vi hörs , Puss:)"

 

lite bilder på mej ofridis:)<3


Fridis när vi var hundvakt-tvättade bort sminket heeeh:)<3


VRF HATAR JA MIN DATA-för den e helt seg ni får inga mer bilder än dom pallar nt!

jaja nu ska ja iaf gå o tvätta ansiktet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0