internet!

heeej dom hade ett internet hära:) jippi så då slänger jag in ett inlägg för er, vet inte om jag kan göra det imorn för man fick ha det här internetet i 3 dagar för att det är grattis men det r vl bra? jag vet inte om det går ut imorn eller om jag har en dag till på mej:) men iaf jag hare bra idag har vi varit på en båt hela dagen skit varmt eller det blåser ju från vattnet menman får mer färg än vad man tror jag har iaf bränt mej lite här o dr :) men det här internetet r lite små segt men det funkar bättee än inget:) aa sakerna kommer inte fram så jag kan inte ladda up bild tyvärr.... men ska sluta nu är för trött:(:) o juste om jag har stavat lite fel här o där så skyller jag på att jag är trött, har inte sån skriv lust:) puuuuuss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0