massa bilder som ni hae misat!:)


jag har ju lovat en massa bilder tex från landet spanien o lite olika dagar o sådär men som aldrig har kommit upp, vänta o titta:)

beräda?
bra då kör vid:)

IGÅR, en liten del av shopping, o hedis o jag:)


bilder på mina kläder kommer sen har inte hunnit tagit:)

vad gör jag?


från landet, leeeg jätte söta hund!


lite från gbg med ronjaa:)

oj det var bara en som var bra

SPANIEN!



fick en ros av en kille där nere kanske i 30 års-oldern, han ba this is for you, jag började bara skratta lite men jag ska ju tack:)

gymet!:)



cool man får vara:)





de var dom,
men iaf idag så väckte helen mej halv 10 eftersom jag skulle vara barnvakt men hon kommer om kanske en halvtime men han ligger ändå o sover nu, senh ar jag ju såklart legat ute osolat!:)

puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0