film time!:)

asså som ni märker så ääälskar jag att kolla på film göre varje kv innan jag går o lägger mej hihi:) jag älskar tjejfilmer o lite annat/lite blandade.

men iaf idag fick vi sluta lite tidigare då drog jag o tränade pappa hämtade mej i centrum, sen när vi var klara skulle han köra hem mej t mamma men kom på att jag inte hade nån durrnyckel "klant" så då hängde jag med t pappa tills mamma kom hem men vi åkte t åh nu kommer jag inte på vad det heter men vi var där i heron vi kollade på lite grjer så köpte pappa ett fordral t min data o nya hörrlurar t mej o issa för mina har gått sönder hihi "intresseklubben" nä men sen kom jag hem runt halv8 kanske 7 vet inte haha, men du snackade jag lite med mamma packade upp mina hörrisar tittade tv sen så  tog jag ansiktsmask fixade lite på mitt rum bäddade upp sängen o bloggar nu o nu ska jag sluta o titta film.

love♥


snyggve right?:)


miss u!♥


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Gullig du är! saknar dig också! :) <3

2011-06-16 @ 16:55:01
URL: http://www.jenniferhedlund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0